tcats

Wsparcie użytkowników w zakresie IT

Umiemy słuchać, potrafimy rozwiązywać problemy i, co czasem dziwi, mówimy zrozumiałym językiem.

Dlaczego wsparcie IT jest niezastąpione?

Prawa Murphy’ego są bezlitosne, komputer psuje się w najgorętszym okresie miesiąca, poczta nie wychodzi, gdy zbliża się termin złożenia oferty, a VPN odmawia posłuszeństwa, gdy trzeba popracować z domu. Doskonale znamy takie sytuacje. Presja, nerwy, stres – dobrze jest móc zadzwonić do specjalisty, który szybko rozwiąże nasz problem.

 

Niezawodna infolinia TCATS: Twoje pierwsze źródło pomocy

Tak właśnie działamy. Nasza infolinia nie jest przepastnym systemem zapowiedzi, po którym można błąkać się godzinami. 99% zgłoszeń zostaje natychmiast odebrana, na pozostałe oddzwaniamy w ciągu kilku minut. Zaawansowana centrala telefoniczna pozwala obsłużyć wiele rozmów naraz, co zapewnia błyskawiczną reakcję na każde zgłoszenie, a nasi konsultanci mówią jasnym, zrozumiałym językiem.

 

System obsługi zgłoszeń w TCATS: Twoja gwarancja pełnej kontroli

Wierzymy w transparentność i komunikację. Dlatego każde zgłoszenie jest dokładnie rejestrowane w naszym Systemie obsługi zgłoszeń. Dzięki temu gwarantujemy, że żaden problem nie zostanie pominięty. Co więcej, zgłaszający jest na bieżąco informowany o postępach prac nad jego zgłoszeniem. Jeśli chcesz mieć pełny wgląd w to, co się dzieje, dostarczymy Ci dokładny zapis wszystkich podjętych czynności oraz zbiorcze zestawienia za określony okres.

 

Elastyczne wsparcie — zdalnie i na miejscu

Naszym priorytetem jest skuteczność. Większość problemów jesteśmy w stanie rozwiązać zdalnie, co pozwala na natychmiastową reakcję. Gdy sytuacja tego wymaga, nasi technicy są gotowi do szybkiego działania na miejscu. Ten elastyczny model wsparcia gwarantuje szybkie i efektywne rozwiązania dla Twojej firmy.

 

Zobacz także